Oczekiwania

Unima Energia poszukiwała kompleksowego rozwiązania w zakresie brandingu i marketingu, które wyróżniłoby ją na konkurencyjnym rynku odnawialnych źródeł energii. Wymaganiem firmy było stworzenie silnej, rozpoznawalnej marki z podkreśleniem jej ekologicznego charakteru, która przemówi do jak największej grupy konsumentów.

Z czasem klient rozwinął swoją ofertę o sprzedaż carportów, banków energii i pomp ciepła, co zostało wcześniej zaplanowane. Oczekiwania klienta były wyraźne – harmonijne podkreślenie poszerzenia swojej oferty we wszystkich kanałach komunikacji, takich jak strona internetowa czy profile w social mediach a także we wszystkich

Rozwiązania

Odpowiadając na potrzeby Unima Energia wykonaliśmy branding i szeroki zakres usług marketingowych. Projekt był tworzony od podstaw z dostosowywaniem się na bieżąco do poszerzania oferty produktowej firmy o sprzedaż i montaż banków energii oraz pomp ciepła, aby całość składała się na zbudowanie rozpoznawalnej i wyróżniającej się na rynku odnawialnych źródeł energii.

Pierwszym krokiem było zaprojektowanie logo, identyfikacji wizualnej i stworzenie strony internetowej. Na bieżąco, w odpowiedzi na potrzeby firmy opracowywaliśmy kolejne materiały firmowe i reklamowe: wizytówki, papier firmowy, ulotki, okleiny samochodowe, katalogi firmowe i ubrania firmowe. Z czasem zbudowaliśmy markę firmy eksponując jej solidność, wsparcie dla klienta i ekologiczność.

Strona internetowa w całości stworzona przez Fox Collective kilkukrotnie, na życzenie klienta przechodziła iteracje i transformacje w technologię Progressive Web App (PWA). To rozwiązanie zapewniło lepszą wydajność, dostępność i użytkowanie strony na różnych urządzeniach.

Branding
Logo
Key Visual
Identyfikacja wizualna
Księgi identyfikacji
Wizytówki
Papier firmowy
Katalog firmowy
Okleina samochodowe
ubrania.

Strona Internetowa
Webdesign
Optymalizacja SEO
Strony WordPress
Opieka WordPress
Administracja stron WWW

Strategia
Strategie komunikacji marketingowej

Marketing
Analityka internetowa
Social Media
Linkedin Ads
Facebook Ads
Reklama Google Ads
Wizytówka Google Maps
Newslettery

Marketing fotowoltaiki i pomp ciepła

O projekcie - Unima Energia

Unima Energia Sp. z o.o. to firma działająca w obszarze doradztwa, sprzedaży i montażu odnawialnych źródeł energii: fotowoltaiki, carportów, ładowarek samochodowych, banków energii i pomp ciepła. Wprowadzanie na polski rynek innowacyjnych, zintegrowanych systemów fotowoltaicznych, solidność firmy oraz jej towarzyszenie klientowi na każdym etapie realizacji pozwoliło zdobyć Unima Energia ugruntowaną pozycję na rynku.

Unima Energia oferuje produkty ekologiczne i nowoczesne technologicznie. Tworząc branding firmy, podkreśliliśmy te aspekty, kreując spójny i nowoczesny wizerunek marki, tak aby wszystkie elementy identyfikacji wizualnej i komunikacji marketingowej  odzwierciedlały powyższe wartości.

Unima Energia kieruje swoje usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. Nasze działania brandingowe skupiały się na przekazie wartości takich jak indywidualne podejście, kompleksowość i oszczędności dla każdego klienta. Persona projektu to świadomy ekologicznie konsument oraz przedsiębiorstwo poszukujące efektywnych rozwiązań energetycznych. Wyróżniliśmy niezawodność firmy opartą na specjalistach i nowoczesnych rozwiązaniach. Zaakcentowaliśmy także kompleksowość usług Unima Energia od doradztwa energetycznego, poprzez sprzedaż, montaż, wsparcie posprzedażowe.

W komunikacji marketingowej uwypukliliśmy zaangażowanie firmy w dostarczanie spersonalizowanych rozwiązań, podkreślając jej rolę jako zaufanego partnera w branży energetycznej. Powyższe elementy stały się kluczowym aspektem w komunikacji marki.

PRZEJDŹ DO STRONY UNIMA ENERGIA

Rozwiązania UX/UI

Strona internetowa odzwierciedlająca osobowość marki

Projektując stronę internetową Unima Energia położyliśmy nacisk na nowoczesność, solidność i ekologiczność produktów oferowanych przez firmę. Żywimy przekonanie, że strona oddaje wizualnie wartości firmy, prezentując jej innowacyjność, zaangażowanie w ekologię oraz wsparcie dla klienta na każdym etapie sprzedaży.

Strona internetowa w całości stworzona przez Fox Collective kilkukrotnie, na życzenie klienta przechodziła iteracje i transformacje w technologię Progressive Web App (PWA). To rozwiązanie zapewniło lepszą wydajność, dostępność i użytkowanie strony na różnych urządzeniach.

Materiały ATL

Reklama

Budując markę Unima Energia skoncentrowaliśmy się na dotarciu do klientów indywidualnych i przedsiębiorstw świadomych ekologicznie. We wszystkich materiałach reklamowych podkreślaliśmy nowoczesność i solidność firmy opierając się na wiedzy, że potencjalni klienci OZE szukają długofalowych oszczędności.

Zdajemy sobie sprawę, że nakłady na reklamę powinny przełożyć się bezpośrednio na wzrost sprzedaży, dlatego z rozwagą opracowywaliśmy strategię marketingową i proponowaliśmy konkretne, szyte na miarę rozwiązania reklamowe.  Projektując banery reklamowe, odzież roboczą, namioty reklamowe, okleiny samochodowe  itp. kierowaliśmy się zasadą skuteczności i regularnie analizowaliśmy skuteczność konkretnych  środków przekazu reklamy i narzędzi marketingowych.

W ramach dodatkowego wsparcia co roku przygotowujemy paczki świąteczne dla klientów i partnerów biznesowych oraz pracowników back office stanowiące element reklamy ale też wyraz emocjonalnej życzliwości  firmy.

Firma Unima Energia potwierdziła zaufanie do naszego zespołu powierzając nam stworzenie tekstu reklamy radiowej. Spot reklamowy emitowany był w Radiu Opole.

Wciąż towarzyszymy Unima Energia w rozwoju firmy wspierając jej sprzedaż marketingiem i reklamą.

Materiały BTL

Materiały sprzedażowe dla przedstawicieli handlowych

Stopniowo, w odpowiedzi na zapotrzebowanie Unima Energia przygotowywaliśmy materiały wspierające sprzedaż przedstawicieli handlowych.

Zaczęliśmy od ulotek, broszur i aktywnych elektronicznych formularzy umów aby z czasem wesprzeć sprzedaż pracowników firmy nowoczesną, intuicyjną prezentacją multimedialną. Budując markę firmy zaprojektowaliśmy także funkcjonalną i estetyczną odzież firmową z nadrukiem, okleiny samochodowe oraz namioty reklamowe.

Nasz zespół graficzno-projektowy na potrzeby biura sprzedaży wykonał projekt wystroju wnętrz biura Unima Energia dostosowany kolorystyką i designem do kolorystyki i oferty firmy.

Strona internetowa

e-marketing

W ramach współpracy z Unima Energia przygotowaliśmy szereg działań e-marketingowych, które wpłynęły na rozpoznawalność firmy w internecie.

Obsługa social mediów: facebook, youtube, instagram, linkedin a także stworzenie nowoczesnej, intuicyjnej strony znacznie zwiększyło rozpoznawalność marki w internecie. Jesteśmy przekonani, że prowadzenie e-marketingu przez naszych specjalistów, którzy potrafią wyjść poza wyuczone schematy i zaproponować niestandardowe rozwiązania pomogło w znacznym stopniu pozyskać leady tzn. przyciągnąć szeroką klientów świadomych ekologicznie i zorientowanych na zakup odnawialnych źródeł energii.

Zarówno strona internetowa, jak i social media stanowiły pomocne narzędzia dla przedstawicieli handlowych w początkowym etapie rozwoju firmy.

Nieustannie skupiamy się na unowocześnianiu oferowanych usług e-marketingowych. Wiemy jak szybko zmieniają się trendy rynkowe więc na bieżąco modyfikujemy treści przekaz aby dotrzymywać kroku potencjalnym klientom aktywnym w wirtualnym świecie.

Okleiny samochodowe

Flota samochodowa do zadań specjalnych.

Rozwijając markę ECB Polska, skoncentrowaliśmy się na przyciągnięciu nowej grupy docelowej - świadomych ekologicznie konsumentów.

Przez zastosowanie świeżego i nowoczesnego designu oraz przekazu, skutecznie dotarliśmy do młodszych odbiorców zainteresowanych ekologicznymi rozwiązaniami energetycznymi.

Wizualizacja 3D

Wyróżnij się na rynku - wizualizacje 3D

Rozwijając markę ECB Polska, skoncentrowaliśmy się na przyciągnięciu nowej grupy docelowej - świadomych ekologicznie konsumentów.

Przez zastosowanie świeżego i nowoczesnego designu oraz przekazu, skutecznie dotarliśmy do młodszych odbiorców zainteresowanych ekologicznymi rozwiązaniami energetycznymi.

Architektura

Wystrój biura sprzedaży - Unima Energia Poznań

Rozwijając markę ECB Polska, skoncentrowaliśmy się na przyciągnięciu nowej grupy docelowej - świadomych ekologicznie konsumentów.

Przez zastosowanie świeżego i nowoczesnego designu oraz przekazu, skutecznie dotarliśmy do młodszych odbiorców zainteresowanych ekologicznymi rozwiązaniami energetycznymi.