Oczekiwania
Firma Stones 432 HZ oczekiwała rozwiązania w zakresie stworzenia spójnej i nowoczesnej tożsamości marki, która odzwierciedlałaby niekonwencjonalny charakter firmy i podkreślałaby inspiracje czerpane ze stylu boho.
Życzeniem klienta było stworzenie identyfikacji wizualnej firmy – odtwarzającej atmosferę boho – artystycznego świata ludzi wrażliwych na muzykę i sztukę, żyjących na własnych zasadach.
Rozwiązania
Nasz zespół w oparciu o analizę rynkową i grupę docelową zaprojektował silną, rozpoznawalną markę z podkreśleniem jej artystycznego, niezależnego charakteru.
Nasza praca obejmowała opracowanie identyfikacji wizualnej, w tym logotypu i kolorystyki marki oraz przygotowanie kluczowych materiałów promocyjnych. Dzięki temu firma Stones 432 Hz zyskała odważną tożsamość, która wyróżnia ją na rynku ręcznie robionej biżuterii i przemawia do większej liczby odbiorców.
Branding
Logo
Key Visual
Identyfikacja wizualna
Księgi identyfikacji
Wizytówki
Papier firmowy
Strategia
Strategie komunikacji marketingowej
Marketing branży odzieżowej i obuwniczej
O projekcie
Firma Stones 432HZ oferuje ręcznie robioną biżuterię.
Szafir, topaz, turkus, opal lub inny kamień szlachetny oprawiany jest w srebro a następnie programowany w instrumencie Tong Tank o częstotliwości 432Hz (stąd nazwa firmy). Wyeksponowane w ten sposób walory estetyczne kamieni szlachetnych takie jak: ciekawe efekty optyczne, połysk, opalizacja oraz asteryzm tworzą niepowtarzalne naszyjniki, pierścionki i bransoletki.
Klientami Stones 432HZ są przede wszystkim kobiety o artystycznej duszy podkreślające biżuterią swoją niezależność.
Strona internetowa
Logotyp
Logo zostało zaprojektowane w stylu boho. Korzenie boho sięgają czasów Francji początku XIX w. i dzielenia przestrzeni życiowej francuskich artystów z Romami – kulturą pełną barw, rękodzieła i poszukiwania własnego twórczego „ja".
Stąd też mówiąc boho myślimy o ręcznie robionych ozdobach, bransoletkach, naszyjnikach, naturalnych, wzorzystych tkaninach i kolorach ziemi. Wszystkie powyższe motywy zostały harmonijnie wplecione w kompozycję logo stworzoną w oparciu o przesłany wzór.
Key visual
Magiczna kolorystyka
W kolorystyce boho kluczowe jest swobodne łączenie barw, wzorów i faktur, aby stworzyć niepowtarzalną i pełną życia atmosferę, oddać ducha wolności, radości i harmonii z naturą.
Dominującym kolorem logotypu jest kolor ziemi, w dodatkowych materiałach i projektach zaleca się uzupełnienie tego podstawowego koloru mocnymi akcentami, takimi jak czerwień czy turkus (kolorowe dodatki wprowadzą dodatkowy akcent, dodatkowo biel może być wykorzystana jako tło lub baza dla innych barw). Spójny i wyrazisty logotyp w stylu boho łączy w sobie różnorodne inspiracje, oddając ducha wolności, kreatywności i pasji artystycznej.